Doğa Yürüyüşü’nü Volfram-Göller bölgesine gerçekleştirdik

Geçtiğimiz yıllarda farklı bölgelerde gerçekleştirdiğimiz Doğa Yürüyüşü(Tracking)

etkinliğimizi bu yıl 7 Ağustos Pazar günü Uludağ’ın muhteşem doğa manzaralarının eşliğinde

Volfram-Göller bölgesine gerçekleştirdik.

90 kişinin katılımıyla gerçekleştirilen yürüyüşümüz, çalışanlarımızın sabahın erken

saatlerinden itibaren bir araya gelmesiyle başladı.

Volfram Bölgesi’ne giden yolun bazı yerlerinde araçlarından inerek yola yaya devam eden

çalışanlarımızın, araçlarını zorlu arazi şartlarından kurtarmak için ortaya koyduğu çabalar ise

renkli görüntülere sahne oldu.

Zorlu yolculuğun ardından Volfram-Göller Bölgesi’ne ulaştık ve hazırlanan kumanyalar

dağıtıldıktan sonra rehberler eşliğinde doğa yürüyüşüne başladık.

İlk yokuşu ve Rasat Tepe’yi aşmak adına büyük bir efor sarf ederken 3,5 saatlik yürüyüşün

sonunda Göller Bölgesi’ne ulaşmayı başardık.

Kimi çalışanlarımız çimlere uzanarak kimi çalışanlarımız kendilerini gölün serin sularına

bırakarak yorgunluklarını atmaya çalıştılar. Bazıları ise gerçekleştirdikleri kısa yürüyüşlerle

yakın gölleri keşfetmeye çıkarken, gölün kenarında öğle yemeklerini tüketmenin tadını

çıkardılar.

Tatlı yoğunlukların ve hafızalarda güzel birer anı olarak kalacak paylaşımların yaşandığı doğa

yürüyüşümüzün ardından aynı güzergâh üzerinden dönüş yolculuğuna çıkarken, birden

bastıran yoğun sisin altında heyecan yaşadık.

Son iniş öncesinde hatıra fotoğrafı çektirerek doğa yürüyüşümüzü tamamlarken,

çalışanlarımızın yorgunluğa rağmen geziden duydukları memnuniyet görülmeye değerdi.

Web sitemizde sizlere en iyi deneyimi sunmamıza yardımcı olmak için çerezleri kullanıyoruz.